sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Ihmiskuvia

Hiekkakikkareelta ei mitään uutisoitavaa. Oon lähinnä parannellu koipee eli tiikeritatuaatioo, oon siis lähinnä rötköttäny katoksen alla rannalla tahi murjulla tuulettimen alla lukemassa kirjoja. Oon jolkotellu pitkin rantaa ja käyny töllistelemäs auringonlaskuja ja turisemas paskaa tuttujen kans. Oon mietiskelly kaikenlaisii asioi ja pähkäilly elämää ja miettiny että miten tästä eteenpäin. Ja sitte oon tissutellu bintankia ja kattonu kaiket illat ku pändi rämpyttää. Meil on nyt uus kuvio Kakkosen rekeipaarissa: 3 iltaa viikossa soittelee The Menggong ja 4 iltaa viikossa S2B. Ei enää yhtää vapaailtaa siis, hyvänen aika. Evri nait regei nait! Smiling and shining! Kyl miulle passaa, iloisnahan tuota vahtaa ja kuuntelee, letkeetä rekeitä.

Koipi sietää jo veessä puljaamisen, eli kohta pääsee taas suklaileen! Jihuuu! Haikalat, riviin järjestykää, miä tuun kohta töllistelemään!

Niin ja ei, en oo heilutellu tissejäni, kiitos vaan kysyjälle. Emmiä sittekää jaksa leikkii verevää vosuu. Rupes jo vituttamaan koko ajatus ja vituttavilla asioilla ei ole sijaa miun elämässä nyt.

Eilen räpsittiin hassuja kuvia ku miun kameras on kaikkia pöhköjä erikoistehosteita. Nyt siis ihmiskuvia vaihteeks, ku miul niitä kerranki muutama sattuu olemaan.


Ei kommentteja:

Tsekkaa myös nämä